cyber-fox Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 ok jag behöver 3 Moderatorer till forumet 1-2 person med bra HTML kunskaper 1-2 personer med bra grafik skills och tips vart man kan ha en gratis URL utan reklam överallt forumet är redan öppet: http://www.hostmybb.com/phpbb/index.php?mf...zeldaootsvergie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 (redigerat) EDIT. Redigerat 10 April 2007 av SweetKelly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyricsa Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 (redigerat) jag söker till att va mod!!! (jag är en bra mod, jag lovar!) Redigerat 10 April 2007 av DJ_Evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 jag regga mig och jag kan gärna koda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 10 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 jag söker till att va mod!!! (jag är en bra mod, jag lovar!) ok då får du skaffa en andvändare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Jag vet inte om jag har skills.. I grafik då. Men jag ligger väll över medel tror jag.. Du kan ju kolla lite av de avas jag har gjort (kolla mina inlägg). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 (redigerat) Jag undrar om man måste vara intresserad av Zelda för att få vara HTML grejsen men jag tror jag vill bli det HTML grejs alltså... Och sen vill jag bli mod... :cool: Jag fixar en användare också :lol: Redigerat 13 April 2007 av SweetKelly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Mod/gfx om det blir nåt? Orkar inte hålla på med kodning denna gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 (redigerat) Kod/gfx jag är riktig hyfsad inom grafik och HTML kodning. Just nu så har jag större intresse för koding men jag gör gärna båda. Och så har jag ju en av de bättre guiderna i forumet om Zelda: Oot. Redigerat 14 April 2007 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.