Hoppa till innehåll

Vilken Horde?


Rekommendera inlägg

jag är mage & det är jag nöjd med, i början förlorade jag alla duel men när jag kom till 30.40 så vann jag dom flästa, kanske beror på att jag blivit bättre än att mage är typ så.

 

Om dina kompisar är horde på en server så ska du också vara det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker du ska göra en Undead Mage/Priest/Warlock alla dom classerna är skitcoola och roliga att spela med. OM du ska va Shaman så va Orc eller Troll, om du ska vara Warrior ta Orc, va INTE Blood Elf och INTE Paladin jättetråkiga...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

va mage , e det och är nöjd! går snabt att lv.la i lv 20+ jag behöver bara en healer :P

Men warlocks e ju lite IMBA dom med ;'

Som poosten uppe ^|^ . Ta inte paladin, lvlade en polares från 44 till 63 det var skittråkigt :( . rouge är bra i pvp och pve, dödar ganska snabt :blink: :zzz:

Redigerat av RoxZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hunter: Orc är bäst för racial som ökar atk power. Och deras racial så petet skadar mer

Rogue: Undead(will of forsaken i PvP) eller orc.

Priest: Undead ser coolast ut^^

mage: jag skulle valt undead här också.

Druid: Undead så klart!

warrior: Tauren tank? undead och orc i PvP

Shaman: Tauren kan vara ganska bra, göra war stomp och sen en lesser healing weave.

Warlock: Demonology orc är nog ganska bra för pet racialn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att du skall köra på Horde sida, och ja Mage eller Hunter är ett bra val för nybörgaren. Orc eller Undead är båda bra race.

 

Hunter: Orc är bäst för racial som ökar atk power. Och deras racial så petet skadar mer

Rogue: Undead(will of forsaken i PvP) eller orc.

Priest: Undead ser coolast ut^^

mage: jag skulle valt undead här också.

Druid: Undead så klart!

warrior: Tauren tank? undead och orc i PvP

Shaman: Tauren kan vara ganska bra, göra war stomp och sen en lesser healing weave.

Warlock: Demonology orc är nog ganska bra för pet racialn.

 

Vänta, vad menar du med Druid: Undead såklart? du menar Tauren såklart!?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hunter: Orc är bäst för racial som ökar atk power. Och deras racial så petet skadar mer

Rogue: Undead(will of forsaken i PvP) eller orc.

Priest: Undead ser coolast ut^^

mage: jag skulle valt undead här också.

Druid: Undead så klart!

warrior: Tauren tank? undead och orc i PvP

Shaman: Tauren kan vara ganska bra, göra war stomp och sen en lesser healing weave.

Warlock: Demonology orc är nog ganska bra för pet racialn.

 

Det var ett skämt <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tips: Spela inte horde, välj alliance.

 

Är du nybörjade kan hunter vara ett bra altenativ.

 

Varför välja ally :o? Stör mig enormt på alla som inte är i guildet, det enda man ser är folk som säger typ "WTB BOOST THRU DM" hela tiden.. assjöbbigt :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hunter: Orc är bäst för racial som ökar atk power. Och deras racial så petet skadar mer

Rogue: Undead(will of forsaken i PvP) eller orc.

Priest: Undead ser coolast ut^^

mage: jag skulle valt undead här också.

Druid: Undead så klart!

warrior: Tauren tank? undead och orc i PvP

Shaman: Tauren kan vara ganska bra, göra war stomp och sen en lesser healing weave.

Warlock: Demonology orc är nog ganska bra för pet racialn.

 

Sorry, svårt att förstå det skämtet. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

va INTE Blood Elf och INTE Paladin jättetråkiga...

 

Varför inte? Blood Elves har några av spelets bästa racials och eftersom de är helt nya i Horde har Paladins väldigt lätt att komma in i grupper/guilds, och så kan de båda hela och tanka helt perfekt.

Lvling är riktigt roligt om man speccar Protection och AoEgrindar genom att dra till sig sådär 8 mobs och använda blessing of sanctuary, holy shield, judgement/seal of light och consecration och låta dem bränna ner medans du har nästan all din HP kvar efter fighten.

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

va INTE Blood Elf och INTE Paladin jättetråkiga...

 

Jag tycker också deras racial är suverän för PvP :) Men min polare som är horde, han är med på en riktig hardcore PvE guild! Alltså de har cirka 10 aktiva blood elves paladin så dem försöker komma på bra anledningar för att kicka några dåligt gearade.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...