Kraver Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Nu är det så att jag beställt en dator nu, men man får inte någont tangentbord eller mus till. Så jag behöver tips om vilket tangentbord som är bra samt mus. Musen vill jag gärna ska vara trådlös och uppladningsbar. Tangentbordet behöver inte vara trådlöst. Jag vill helst inte betala mer än 700kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Logitech har bra prylar. Du kan ju kolla på pricerunner efter något bra trådlöst tangentbord+mus. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Men om du ska spela spel så tycker jag du inte ska köpa trådlöst (om du inte lägger mer pengar på det) för dom biligare versionerna har en förmåga att helt plötsligt sticka upp i ett hörn eller nått. Men annars är ju logitech riktigt bra :) Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 logitech mx518 är en mums fillibabba mus :P logitech G15 är ett najs tangentbord med...bland det bästa som finns till gaming Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 (redigerat) Logitech 3MX100LG trådlöst tangentbord och musen går att ladda Redigerat 13 April 2007 av fupr05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Razor mössen är awesome Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 logitech mx518 är en mums fillibabba mus :P logitech G15 är ett najs tangentbord med...bland det bästa som finns till gaming MX518 :wub: Saitek Eclipse Bluelight tangentbord är riktigt gött tkr jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 14 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Logitech 3MX100LG trådlöst tangentbord och musen går att ladda Finns det laddare med? Det är mest det jag är ute efter, för jag orkar inte sitta och byta batterier hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 (redigerat) Logitech 3MX100LG trådlöst tangentbord och musen går att ladda aa det finns det har det själv:D men jag vet inte om det är under 700:P Redigerat 14 April 2007 av fupr05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 15 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 (redigerat) om det är kvalite så får det kosta nästan vad det vill. vart kan man köpa det? Redigerat 15 April 2007 av Kraver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 jag kör på en razor dimondback mus, grymt skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 om det är kvalite så får det kosta nästan vad det vill. vart kan man köpa det? bestälde med det när vi beställde datan men kolla pricerunner :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.