Hoppa till innehåll

Cs Temprament


Gäst BurningHypno
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst BurningHypno

Ibland, när jag spelar, och dör på ex. på deathmatch, så blir jag så j*vla arg, så jag skriker av vrede och boxar sönder tagenbordet ^^. Kanske ska sluta med CS.

 

Meningen med tråden: Får ni också så ibland / Instant

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Gripen

tänk att det bara är 1 spel du...Min kompis när han dör i wow så vill man nog inte vara i närheten av han..

mwn altså..Det e ju bara 1 spel..det tar ju inte lång tid tills nästa runda kommer =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ibland, när jag spelar, och dör på ex. på deathmatch, så blir jag så j*vla arg, så jag skriker av vrede och boxar sönder tagenbordet ^^. Kanske ska sluta med CS.

 

Meningen med tråden: Får ni också så ibland / Instant

 

Varför blir man arg när man dör på DM?

Då behöver man ju aldrig vänta ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BurningHypno

Typ, när jag har dödat runt 5, sen dör jag, så bryr jag mig faktist inte, men när jah har dödat 0, och har 100hp, och dör av ngn som har 50-20 hp, blir jag arg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blir nästan aldrig så i cs eller nåt... Men jag blir skit förbannad och kan göra så om det kommer upp någon j*vla pop-up precis när man spelar liksom

En gång i wow så var jag på undeads start ställe med en höglvl char och precis när jag skulle anfalla en guard så kommer det den där j*vla äckliga microsoft pop-upen och så dör jag!!!

Blev skit sur :angry: :angry: :angry:

Spelar inte cs eller wow längre ändå :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...