xpliT Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Det ser lite cpigt ut när man spelar men det är skit kul. Köper det inte iallafall p.g.a att det inte finns mång riktiga metal låtar och det ganska höga priset. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 (redigerat) Har dem 6 sista låtarna kvar på expert, sen så har jag klarat skiten. Ska bara klara hard och expert på 5 stjärnigt sen då :) Måste iofs speöa lite co'op för dem "achivementerna" men ingen annan kör detta goa spel där jag bor :( Redigerat 25 April 2007 av Halo_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 25 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Jag spelade på Hard från början. Klarade spelet igår. Sista låten "Free Bird" är askul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Köpte Guitar Hero II idag, men xboxen är på lagning så jag kan inte spela :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Har en låt kvar på expert, sen ärre bara att köö 5stjärnigt expert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marqus Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 är inget proffs men är nästan klar med medium..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Jag har spelar det hos en kompis:D Men är det värt 700kr eller vad kostar det? :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 11 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Halvvägs i Expert nu, fast jag spelar knappt. Inte för att det inte skulle vara kul, 'but i have my reasons' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xbox36o Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 jag har hört talats om deta underbara spel vill ha men men MEN VA F*N JAG har ej pengar^^:P :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Klarat "free bird" expert nu :D Klarat 25 låtar ungefär 5stjärningt Expert. klarat 40 låtar ungefär 5stjärnigt Hard. Sen så får jag väl klarar Jordan. Kanske ska göra färdigt den innan 5stjärnigt Expert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 börjat lite på hard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FenderBender Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 palla att ni sitter å kör på easy...det är ju skitlätt..jag kör på expert och har klarat allt...LOL...men det kan ju vara en fördel att jag spelar både gitarr och Banjo :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.