PotatoHead Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Det finns bara till Xbox 360 och Ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Han skulle köpt 360 istället för PS2, men GH2 finns bara till xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Finns visst på PS2 Varför har han det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 fick gh2 igar.. fyfan vicket spel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Finns visst på PS2 Varför har han det då? Förlåt jag vet inte vart jag fick det ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Finns visst på PS2 Varför har han det då? Gör inget :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Har köpt det nu ;D Jäkligt bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Gitar heor äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Seriöst, Jag fattar om folk tycker det är kul och allt, fast jag undrar hur kul kan det va och spela på ett fejk gitarr och kostar så mycket att jag tappar hakan, inte för att jag är fattig :D , Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Tycker guitar hero 2 suger, man gör ju inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Hur kan du säga att man inte gör nått? Och guitar hero II är ej särskilt dyrt om man tänker att spelet kostar 600.kr sen plus en gittar för 200.kr typ så det är ju som vilket spel som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Hur kan du säga att man inte gör nått? Och guitar hero II är ej särskilt dyrt om man tänker att spelet kostar 600.kr sen plus en gittar för 200.kr typ så det är ju som vilket spel som helst. Aa det blir ju 800kr, kan få minst 2 spel ut av det :P Jag kör liksom riktig Gittar och det äger fast låsas med 4 olika färger ska sätta dom i rätt ställe och många säger svår är enkel. COMON :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.