mashemoto Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 jag har lite halvlångt typ men jag har beställt dread extensions svarta och mörkröda som kommer i februari ngn gång. men justt nu ser jag ut så här typ .:länk:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 (redigerat) Blonda slingor. Längst hår i luggen. Ganska kort i nacken, tunnt hår högst upp på huvet. Lite kortare polisonger än Lugg. Redigerat 22 Januari 2008 av SFrisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 kolla hur ser du ut tråden xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Just nu har jag ingen frisyr, har på mig mössan nästan hela tiden. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 såhär för tillfället asd.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 (redigerat) Typ kort men inte jätte kort. Brunt färgat med blonda slingor. Har ofta mössa på mig då syns luggen ut. Har börjat ha lite över ögat, Dock har jag inte tillräckligt för att det ska se bra ut =S Redigerat 16 Februari 2008 av IroN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 jag har lite halvlångt typ men jag har beställt dread extensions svarta och mörkröda som kommer i februari ngn gång. men justt nu ser jag ut så här typ .:länk:. Jag blir lika rädd varje gång jag ser dig <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Brunt mellanlångt, och jävligt tjockt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 såhär för tillfället Jaeklar vad jag gillar färgen! jaja, jag har ganska kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Ganska kort och krulligt, ser ut som ett blont fågelbo atm... -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Svart, väldigt tjockt och ganska långt också. Ska låta det växa lite mer och hålla det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 snaggat och mörk brunt hår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.