Raffed Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Kort i nacken, långt i luggen, min naturliga hårfärg(blond). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Kort, Mörkt, nästan rakat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Har jätte kort hår. Har bara 5-8mm långt hår. Sen har jag typ jätte jätte mörkbrunt hår, det ser nästan svart ut. Men det syns ibland att jag har mörkbrunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 typ lagomt sen är det ruffsigt (inte gele) är lite blond Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Mitt hår är så fett så att man kan använda det som stekfett! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 ska nog ta och ducha i dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 ska nog ta och ducha i dagehm... måste bara undra. hur ofta duchar du? mitt hår är relativt kort rätt så rufsigt,(ibland gele ibland vatten, lol) blont med mörk blond botten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Jag har en Bob - frisyr kan man väl kalla det :3 Det är ganska kort bak på huvudet, och längre på sidorna. Helt svart.... slingorna försvann när jag kliptte av mig lång håret (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 lite mer än axellånga bruna dreadlocks... dåliga dreadlocks at the moment, så går det när man gör dem själv ;) ska få dem tillvirkade av en kompis senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 svart och lite gult kort medel långt hår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Mja.. mörkbrunt... hår? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Mja.. mörkbrunt... hår? ;DNej, du har svart hår eftersom du är arab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.