eeewwhh Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Mörk-brunt hår med luggen ner för ögat. Kort hår där bak och rufsigt fram och bak. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Du e ju bara 13 ^^ Haha! Ja? Vad spelar det för roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 kort, ganska blont och lite rufsigt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tingle Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Kort, blondt, kråkbo. Får ni en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hype Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Ta en titt xoxoxoxo FULT emo:):):):):) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Har ett väldigt mörkbrunt och långt hår. Håret är hemskt rufsigt och går ner till axlarna på sidorna och börjar närma sig skulderbladen på ryggen. Luggen är rätt lång men ofta rufsad åt sidan så den inte syns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Mörkbrunt, långt, tjockt, ovårdat hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Jag föredrar det såhär :DKan ju säga att mitt hår ser ungefär likadant ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Jag har långt brunt hår som är rakt. Just nu har jag det i en inbakad fläta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Brunt och väldigt vaxigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.