Gäst Gripen Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Hej..Jag tänkte göra 1 Forum till min CSS Klan..men vi behöver 1 forum..vi ni nån som är grattis ??och nån som man kan ha ranker på.. Som fuskar.. typ 50 post = Fuskare 100 Post = Uberfuskare och det... Finns det nån sån??som man kan ha CSS Template på med? (Tema) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Finns en del, Invision Power Board som fuska.se använder, gratisversionen Invision free eller phpBB är väl vanligast. Tror IF har stöd för egen CSS-mall, de andra vet jag har stöd för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Invision power board är bra, lätthanterat för administratörerna också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 kan nån ge mig 1 link till downloaded??har kollat på hela sidan..hittar inget =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Invisionboard kostar pengar nu för tiden, så du kan inte få tag på det gratis. phpBB som är ett gratisforum kan hittas på: http://www.phpbb.com vBulletin är också ett alternativ, men det kostar pengar. Det mest stabila av dem tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 jconserv.net går och ha ranker men css template är jag osäker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 www.egetforum.se där går det ha en massa som ranker :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 (redigerat) Invisionboard kostar pengar nu för tiden, så du kan inte få tag på det gratis. phpBB som är ett gratisforum kan hittas på: http://www.phpbb.com vBulletin är också ett alternativ, men det kostar pengar. Det mest stabila av dem tre. Kolla på www.reklam.com Redigerat 18 April 2007 av Filiandor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.