ArgSnickare Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Guld silver crystal har den bästa handlingen men jag gillar emerald för det är bäst grafik :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 gold är bäst men var hittar man rock smash?(på gb)PÅ gba är mystery dungeon roligast(för där finns mest pkm) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Om GB spelen hade passat in i DS så skulle jag spela de. Blir bara trött av att hålla i mitt Advance. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Pokemon emerald är enligt min mening det roligaste pokemon spelet som finns okej kristall är osså kul men emerald är bäst min favo pokemon e ju carizard men kyogre är min favo efter carizard och han finns inte på dom gamla...därför tycker jag att emerald är bäst. gold är bäst men var hittar man rock smash?(på gb)PÅ gba är mystery dungeon roligast(för där finns mest pkm) :) rock smash får du av tjockisen till höger om de stället där sudowoodo(eller vad han heter) står P.S du måste ha jagat bort/fångat sudowoodo först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marcus1803 Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 dom gamla spelen har så dålig grafik :bah: ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Jag håller med.. Silver/Gold/Crystal är överlägset dom bästa pokemon spelen. Bäst handling och absolut bäst pokemon. som Zantera sa.. Dom första 251 pokemonen är bäst, dom är intressanta och fantasifulla.. dom nyare e bara tråkiga och alldeles för lika dom gamla.. Jag spelar fortfarande mitt silver då och då :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 enkelt, nästan alla tycker att de nya är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Ta de nya spelen. Vi har: Wurmple (Caterpie 2) som utvecklas till: Silkoon (Metapod 2) eller Cascoon (Kakuna 2) De i sin tur utvecklas till: Beautifly (Butterfree 2) eller Dustox (Beedrill 2) Ren rip-off! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 crystal,gold och silver var dom bästa lugnt. dom nya e ju precis som Zantera säjer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 tack,Guld är bäst :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Jag lånade min brorsas gamla crystal. Men eftersom det är så dålig grafik och man knappt inte kan se ngt på GBA skärmen så orkar jag bara inte spela. tror det är därför. Det är bara lättare och se om det är mer fyrkantigt och du kan ju ställa in skärmen så den blir kvadratisk. har en kompis som spelar guld på GBA och det är inga som helst problem. som några andra så är storyn bättre i dom gammla spelen och det räcker liksom med 251 pkmn. i dom nya spelen kan man ju ändå bara få 200 pkmn som mest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg