Hoppa till innehåll

Ska Köpa Psp

Rekommendera inlägg

wubo har rätt i det han säger, och jag måste ladda den hela tiden! :(

Fast nu används den inte ofta, pga den j*vla skärmen som pajade när man bytte skal!

Det är alltså dåligt, för då måste jag ladda den och desto mer jag laddar desto mer går batteriet sönder (inte sönder men den klarar inte av det).

Så batteriet blir sämre för varenda gång du laddar det, men det är bara att köpa ett starkt batteri. Funderar nog på att göra det. Om det finns alltså... :P

Ett tips: Köp INTE "Talismoon"-skal. Dom är trasiga när man köper den, och man måste slipa och saker för att allt ska fungera. Men det fungerar inte i alla fall. Knapparna är helt mobbade, och så...

(JAG ÄR HELT SERIÖS!)

Redigerat av bladefinor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

wubo har rätt i det han säger, och jag måste ladda den hela tiden! :(

Fast nu används den inte ofta, pga den j*vla skärmen som pajade när man bytte skal!

Det är alltså dåligt, för då måste jag ladda den och desto mer jag laddar desto mer går batteriet sönder (inte sönder men den klarar inte av det).

Så batteriet blir sämre för varenda gång du laddar det, men det är bara att köpa ett starkt batteri. Funderar nog på att göra det. Om det finns alltså... :P

Ett tips: Köp INTE "Talismoon"-skal. Dom är trasiga när man köper den, och man måste slipa och saker för att allt ska fungera. Men det fungerar inte i alla fall. Knapparna är helt mobbade, och så...

(JAG ÄR HELT SERIÖS!)

1: för att inte skärmen ska gå sönder så kan de ju va smart att inte byta skal om man nu inte är något proffs som du inte verkar vara !!!!!

2: överdriver lite.. klart batteriet blir ju sämre men det handlar om 1000 tals ggr så de är inget o bry sig om .. alla batterier går ju sönder nångång..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag menar inte att jag tänker köpa antingen PSP eller någon annan.

jag SKA köpa PSP men jag vet inte vilket ni vet det finns ju Rosa,vit,svart,value pack, giga pack.

jag vill bara veta vilket pack ni tycker att jag ska köpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...