mashemoto Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Jag funderar på att köpa et psp men vet inte riktigt vad jag ska köpa för något så jag tänkte fråga er vilket ni tycker att jag ska köpa (inte vilket spel utan vilken konsoll) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 PSP är ett väldigt användbar enhet, så jag tycker att du ska köpa PSP! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 PSP. Man kan göra så mycket med den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Men en dålig sak med den är att batteriet håller inte så länge, men annars så är den perfekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Vadå? Batteriet är ju tom bättre än på en bärbar dator. Så man kan inte klaga på det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Jo, fast om man spelar vissa spel så går batteriet ner väldigt fort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 (redigerat) wubo har rätt i det han säger, och jag måste ladda den hela tiden! :( Fast nu används den inte ofta, pga den j*vla skärmen som pajade när man bytte skal! Det är alltså dåligt, för då måste jag ladda den och desto mer jag laddar desto mer går batteriet sönder (inte sönder men den klarar inte av det). Så batteriet blir sämre för varenda gång du laddar det, men det är bara att köpa ett starkt batteri. Funderar nog på att göra det. Om det finns alltså... :P Ett tips: Köp INTE "Talismoon"-skal. Dom är trasiga när man köper den, och man måste slipa och saker för att allt ska fungera. Men det fungerar inte i alla fall. Knapparna är helt mobbade, och så... (JAG ÄR HELT SERIÖS!) Redigerat 16 April 2007 av bladefinor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 En svart PSP, det är vad du ska ha! För det har jag, och jag är väldigt nöjd med den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 wubo har rätt i det han säger, och jag måste ladda den hela tiden! :( Fast nu används den inte ofta, pga den j*vla skärmen som pajade när man bytte skal! Det är alltså dåligt, för då måste jag ladda den och desto mer jag laddar desto mer går batteriet sönder (inte sönder men den klarar inte av det). Så batteriet blir sämre för varenda gång du laddar det, men det är bara att köpa ett starkt batteri. Funderar nog på att göra det. Om det finns alltså... :P Ett tips: Köp INTE "Talismoon"-skal. Dom är trasiga när man köper den, och man måste slipa och saker för att allt ska fungera. Men det fungerar inte i alla fall. Knapparna är helt mobbade, och så... (JAG ÄR HELT SERIÖS!) 1: för att inte skärmen ska gå sönder så kan de ju va smart att inte byta skal om man nu inte är något proffs som du inte verkar vara !!!!! 2: överdriver lite.. klart batteriet blir ju sämre men det handlar om 1000 tals ggr så de är inget o bry sig om .. alla batterier går ju sönder nångång.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 21 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 jag menar inte att jag tänker köpa antingen PSP eller någon annan. jag SKA köpa PSP men jag vet inte vilket ni vet det finns ju Rosa,vit,svart,value pack, giga pack. jag vill bara veta vilket pack ni tycker att jag ska köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Jag köpte value pack med ett svart psp, och jag tycker det var bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 jag diggar de svarta :D hehe jag har value pack.. skillanden mellan de och giga pack är ju att du får 1 gb minneskort och ett ställ med.. för nån 100:ing extra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg