Hoppa till innehåll

Windows Media Player 11

Gäst Plopp

Rekommendera inlägg

Gäst Bf2-nörden-Niclas

Testa Winamp. Det är inte lika trögt som windows media player som kan vara det ofta. Använder själv Winamp pga att windows media player är så trög att starta. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Plopp

Winap är tråkig.

Men när jag tar på fullskärm och sedan på högerklick med musen då funkar det jättebra men när jag tar bort den rutan som kommer upp efter att man högerklickat då börjar det hacka <_<

Konstigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag installerade windows media player 11 och musiken och allt funkar bra, men när jag tar på fulskärm så hackar bilden. Vad kan man göra åt det?

Har också wmp 11 men min hänger sig när alla låtar i spelningslistan tar slut...eller kanske en minut efter och då hänger sig hela datan :(

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

nu när nu ni endå snacker om WMP 11 så kan någon tala om för mig hur man blir av med den gröna bakgrunds färgen som visas när man spelar upp en film fil...jag vill att det ska vara svart.

Testa Winamp. Det är inte lika trögt som windows media player som kan vara det ofta. Använder själv Winamp pga att windows media player är så trög att starta.  :)

om man ska spela upp film filer så ska man INTE använda Winamp. Winamp har är bra om man ska spela upp musik men har en kass video spelare jag skulle annars använda power dvd eller VLC media player

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...