Gäst Plopp Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Jag installerade windows media player 11 och musiken och allt funkar bra, men när jag tar på fulskärm så hackar bilden. Vad kan man göra åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Det kanske låter skumt men prova uppdatera grafikdrivrutiner och Direct X. Funkade för mig när jag hade samma problem i iTunes på förra datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Ingen aning. Men är inte windows media player 11 forfarande bara en beta verision, kanske därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Nej den är ny, okej jag får se:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Testa Winamp. Det är inte lika trögt som windows media player som kan vara det ofta. Använder själv Winamp pga att windows media player är så trög att starta. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Winap är tråkig. Men när jag tar på fullskärm och sedan på högerklick med musen då funkar det jättebra men när jag tar bort den rutan som kommer upp efter att man högerklickat då börjar det hacka <_< Konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Det roligaste som finns är iTunes, det är den mest stilrena mediaspelaren. Nackdelen är att iTunes kräver mycket RAM, men vill man ha ett program som inte tar mycket RAM ska du använda Foobar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Jag installerade windows media player 11 och musiken och allt funkar bra, men när jag tar på fulskärm så hackar bilden. Vad kan man göra åt det? Har också wmp 11 men min hänger sig när alla låtar i spelningslistan tar slut...eller kanske en minut efter och då hänger sig hela datan :( Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 aja på mig funkar allt iaf utom detdär fullskärmen:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 nu när nu ni endå snacker om WMP 11 så kan någon tala om för mig hur man blir av med den gröna bakgrunds färgen som visas när man spelar upp en film fil...jag vill att det ska vara svart. Testa Winamp. Det är inte lika trögt som windows media player som kan vara det ofta. Använder själv Winamp pga att windows media player är så trög att starta. :) om man ska spela upp film filer så ska man INTE använda Winamp. Winamp har är bra om man ska spela upp musik men har en kass video spelare jag skulle annars använda power dvd eller VLC media player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 (redigerat) Hade också problem med min WmP 11 ett tag men det försvann. Redigerat 30 April 2007 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Har en mac & den kronglar aldrig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.