andennn Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Som sagt i rubriken vem vinner Eurovision Song Contest 2007? Skriv en top 5 lista vilka ni tror. Jag tror att det blir så här: 1.Finland 2.Vitryssland 3.Sverige 4.Moldavien 5.Turkiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Asså, jag har inte hört de andra. Men jag tror det blir så här: 1.Vitryssland 2.Sverige 3.Turkiet 4.Finland 5.Moldavien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Heja Malta! Vet inte hur det blir med resten, men Sverige kommer inte så långt bak ändå :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Följer inte tävlingen men tror på ukraina Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Jag hoppas ju iaf på att The Ark ska vinna. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Har inte hört de andra ländernas bidrag, men man hoppas ju på Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Har typ inte hört så många men tror den där work your magic vinner. (kommer inte på landet) hejar på israel annars xD sverige litegrann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 tycker the arks bidrag är hur bra som helst, så tror starkt på sverige ! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Schlager.. usch säger jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Har inte hört någon annan låt men Sverige vinner inte iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Ark vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.