derik Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 har ps 8.0 :P lite gmamalt antar jag? men iallafall, jag undrar hur man får in en bild i en ava? har sökt runt på google, good-tutorials, fuska.se.. hittar inte :S skulle någon kunna länka nån bra guide, eller bara säga hur man gör? :) tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Hm, vad exakt menar du? Men annars så öppnar du bilden, å trycker in Ctrl sedan drar du över den, till din ava. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Va? Menar du hur man får in den på fuska eller hur man gör en? Sök på pixel4life. Eller så följer du guiden på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 18 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 och vart finns guiden på fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Eh? Jag fixar en länk då. http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=24 Så men du porde fixa lite själv -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 18 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 jaha, du mena de där.. asså jag menade hur man i photoshop lägger till en bild i en avatar lr något som man gör. till exempel bilden på en kille i min avatar, hur fick killen som gjorde avan in den där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Gå in på planetrenders.net, regga dig ladda ner nån bild du skulle vilja ha. Öppna den i photoshop, dra över den till din bild med move tool (v). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 18 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 menar du planetrenders.net? .com funka ej, men .net funkade :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Jag skrev ju .net :S Fatta du hur man skulle göra nu iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 25 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 aha, du skrev net o.o... asså, rendern täcker hela grejen, så de blir ganska dåligt.. vet du hur man ska göra för att den bara ska täcka lite, och man kan ha en bakgrund också? btw, har du nåra tips på fonter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 :S Alltså när du laddat ner en på planetrenders borde du ju ha gjort en bakgrund sen föra över så som jag sa sen ctrl+t och dra i nåt av hörnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.