Easton Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Hur kul är wow? har alltid undrat det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Hmm... Jaadu... Jag har tröttnat xD Tycker det är skit trist nu :P Börjat med oblivion :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 (redigerat) Hur kul är wow? har alltid undrat det! WoW? , huh. WoW är ett skit kul spel!! :cool: det bästa jag har spelat atm. Men du kan räkna med att det är beroendeframkallande. Btw Oblivion är skit ^^ Redigerat 18 April 2007 av Shadowcrafter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Neeej :o Bara för att det är single player :S Jag har aldrig förstått mig på WoW iallfall... :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Ett bra spel... Oblivion är också bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 det är så här roligt |-----------------------------------------| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Hur kul är wow? har alltid undrat det! Konstigt att oblivion blev årets spel 06 då. Det är roligt ett tag men sen tröttnar man på wow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 wow är kul, men inte efter ett tag, då needar man en paus,^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Precis :S Jag typ spelade WoW mkt förut men sen så tröttnade jag mer och mer... Tillslut så pallar jag inte att spela för att jag inte kan något :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 haha, :P jag menade inte så, jag har spelat wow ganska länge men säkert halva tiden har ja haft "pauser" och "uppehåll" där jag inte har spelat^^, men de är askönt att börja igen :) (oftast x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 wow är väldigt härligt, men månadskostnaden är för hög ^^ blizzard tjänar mer än en miljard varje månad!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Roligt aop det e det väll :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg