Gäst Lakrits Tomte Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 nån som känner till diamond och jede eller nåt sånt heter det :) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 nej har inte hört talas om=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 jo föressten jag har ju haft de till datorn men det var så tråkigt så jag slängde skiten i toan=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Jag har ett game boy spel.med mass aspewl på.och på det finns Pokemon Diamond.ochdet suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 pokemon diamond och jade är väll det där piratspelen som man ringer pokemons på va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Diamond är det iaf. Hur det är med Jade vet jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 RINGA TILL POKEMON det låter trist och tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamecube_suger Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 de e skit alltihop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Jaa,de är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Ja tycker det är roligt, faktiskt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Jag har diamant! Det är ett piratspel precis som jade men är faktist riktigt roligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 det är ett falskt pokémon spel. diamant och jade är inte gjort av Nintendo :angry: när jag säger falskt menar jag inte att det inte existerar för det gör det men Nintendo har inte gjort Diamant och Jade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg