HAB Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 ska man ringa till en pokemon med telefon så säger den t ex pika pika??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 alla pokémon kan prata alla har mobiltelefoner :P när man har "vunnit" över en pokémon så ger den ett nummer om man sparar nummret så har man fångat den <_< sen har jag hört att man köper pirtoler för att klara uppdrag spelet liknar Zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 fejk-saker e alltid skit oftast iaf! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 ska man ringa till en pokemon med telefon så säger den t ex pika pika??? Ja! Fast det är pokemon som heter t.ex Kuributi! Helt konstigt, fast roligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Det låter ju gansa kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 alla pokémon kan prata alla har mobiltelefoner :P när man har "vunnit" över en pokémon så ger den ett nummer om man sparar nummret så har man fångat den <_< sen har jag hört att man köper pirtoler för att klara uppdrag spelet liknar Zelda Jag tycker det verkar lite :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 jepp det v erkar intel ite utan MYCKET bäng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg