Hoppa till innehåll

Roligast: Mage Warlock Priest?


Vomiteye

Rekommendera inlägg

Mitt main är mage och jag tycker de är skitkul. Skriv vad ni tycker är roligast av Mage, Warlock och Priest.

 

 

Mage Imo,, men warlock verkar asfräna dom med :D, dock lättast att hitta grper som en priest :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Warlock imo, eftersom att jag har nästan en lvl 60 warlock så jag har gått igenom en hel del med honom, har bara en lvl 18 mage fast jag orkar inte spela på honom. Prellar är healbottar och jag tycker det är roligast att dpsa.

Jag älskar att slänga ut inferno när man aggrat för mycket från att ha 0% vinstchans i kampen så får man 100% :D .

Men mages blink är ju helt oslagbar plus att de kan göra eget vatten och mat.

Redigerat av Hajen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Säger du att mage är hel oslagbar? Ne det är dem inte, kontrar dem mig så låter jag mitt pet kontra.. Sedan shadowfury, fear, immolate och lite dots här och där. Sista attacken är conflagrate!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säger du att mage är hel oslagbar? Ne det är dem inte, kontrar dem mig så låter jag mitt pet kontra.. Sedan shadowfury, fear, immolate och lite dots här och där. Sista attacken är conflagrate!

 

Om du svarade på mitt inlägg så borde du läsa om det 10 ggr till <_<

Redigerat av Hajen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Säger du att mage är hel oslagbar? Ne det är dem inte, kontrar dem mig så låter jag mitt pet kontra.. Sedan shadowfury, fear, immolate och lite dots här och där. Sista attacken är conflagrate!

 

Men mages blink är ju helt oslagbar plus att de kan göra eget vatten och mat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mage odödlig ? Alla rouges (även noobs !) som är 66+ tar lätt mages ...

 

 

Ingen har sagt att mages är oslagbara... däremot sa han att blink va dt... och btw, Alla rogues? hmm, är det du som är magen o inte kan spela kanske? n'är min mage va 65, tog jag 70 rogues med halv hp kvar, (dom tog halva i backstaben dom började med)

 

(och alla vet ju att man inte beöhver ha skills för att spela rogue, sålänge man kan spama ss, evi, och göra cheapshot så kan man ta det mesta....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...