ludzon Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 (redigerat) Tja ! Jag håller på att köra igenom Pokemon röd igen :) Och jag har börjat fånga fåglarna märkte att jag inte har någon pokemon som kan söva dom :P Och vilka Ataker söver pokemon? Så nu undrar jag vilken den ultimata "Sövar" pokemonen är på Pokemon Röd :gitarr: (Skriv gärna var man kan hitta den) Har också en annan fråga. Jag läste att man var tvungen att klara Pokemon League för att komma in i grottan där man hittar MewTwo. Så jag gick in i Victory road. Och det var bara en grotta där man kan fånga moltres. Och jag hittar ingen boss :meddum: Så hur f** klarar man Pokemon League ! Redigerat 21 April 2007 av ludzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 om du går igenom victory road och ut på andra sidan kommer du till pokemon league:p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 21 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 om du går igenom victory road och ut på andra sidan kommer du till pokemon league:p Aha :D Tack så mycket :) Men vem ska jag söva pokemon med? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Träna upp jynx man kan få den om man tradar en poliwag eller poliwhirl och gå ner för digglets cave (nära pewter city) och gör cut och gå in i huset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 21 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Bra ide :) Mera förslag? :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 gengar kan väl lära sig hypnosis tror jag? btw du borde köpa pokemon fire red, det är roligare och har bättre grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 annars kan du ju skaffa pokemon som kan paralysera? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 21 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 annars kan du ju skaffa pokemon som kan paralysera? Har GBC ;) Kan man fånga fåglarna och MewTwo när dom är paralyserade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 annars kan du ju skaffa pokemon som kan paralysera? Du kan fånga dom även om dom inte sover eller är paralyserade. Jag fångade Mewtwo med en Pokeboll när han hade fullt liv. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 21 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 annars kan du ju skaffa pokemon som kan paralysera? hur då??? :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 annars kan du ju skaffa pokemon som kan paralysera? ja hur då? :blink: de är ju omöjligt :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 annars kan du ju skaffa pokemon som kan paralysera? Det är aldrig omöjligt ;PMen ha med typ 198 pokébollar. Fånga e Gastly/Haunter i huset i Lavender Town. Träna upp till 20-30 nånstans där emellan ska den lära sig Hypnosis. Annars fånga en Drowzee utanför Vermillion City (El gymmet) eller vad det heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg