kirk Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Men nu needar jag litte hjälp,vill starta en ny karaktär på en bra alliance server. vad ska det va för serv och vilken class/ras? ska det va :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 behöver lite hjälp ska man sätta talents points i bara en sorts talent eller ska man sätta i alla 3 talents ?? :huh: jag är en Warlock jag är ny på wow så jag vill gärna veta Se bara till att du får spellen längst ner i talent träden (om den är bra). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Men nu needar jag litte hjälp,vill starta en ny karaktär på en bra alliance server. vad ska det va för serv och vilken class/ras? ska det va :D Skullcrusher - Cyclone, en av dom svåraste battlegroupsen, och alliance förlorar wsg ab eots men vinner av :P den är skit roligt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Hmm ser najz ut !! men class ras? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 du borde rolla horde egentligen, dom vinner alltid bg i 70, själv är jag gnome warrior Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 giller inte horde spc mkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 (redigerat) tog den här nyss, gillar inte heller hordes, på skullcrusher iaf asså mena, 7 flag returns, (en av dom) högst(a) på alliance över KBs och lite deaths, ändå vinner cp hordes -.- är inte ens twink och jag vann KBs :S Redigerat 1 April 2008 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 nice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Ska testa RP server nu och har hört att man ska ha "seriösa" namn och att vara seriös i wow är inte min starka sida. Så har ni tips på bra namn? Female/male spelar inge roll. Har tänkt att vara human warlock. Men som mage/warlock ska man väll va gnome (?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Ne, human går bra också, de ganska lätt att hitta på ett namn som är seriöst. Det måste låta som ett namn, så man kan inte heta typ Milkshakeattack eller dragonfly. Här är några namn från en generator: http://www.bax.dk/WoW/Name/namegenerator.p...amp;gender=Male Alokith Ocohawan Rhus Adirerin Gealath Adwianwan Erendann Braohar Acendannor Jerardoric Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpson_dude Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 vet inte om nån redan har skrivit nåt sånt här men iallafall:vilken race och class går snabbast att lvla på horde? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Alla klasser/races går ungefär lika snabbt att levla, bror på hur man spelar dom. Men det lättaste att levla med är nog hunter. För dom behöver inte bra gear alls för att kunna göra dps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg