purjo Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Har tänk att rerolla nu, men vet inet vad jag ska köra. Förslag? Vad är roligast att levla? Inte hunter då jag precis har kört det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Har tänk att rerolla nu, men vet inet vad jag ska köra. Förslag? Vad är roligast att levla? Inte hunter då jag precis har kört det :) Warrior Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 vad du än gör rekommenderar jag dig att ha skinning + mining elr herbalism får man mycket pengar ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Det äger att vara hunter i pvp tycker iaf jag :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Har tänk att rerolla nu, men vet inet vad jag ska köra. Förslag? Vad är roligast att levla? Inte hunter då jag precis har kört det :) Warrior Warrior är ju gör tråkigt att levla upp, ingen variation bara lite olika stilar att slåss på. men en Shaman däremot är pwnage, gärna i 5manna grupp xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Har tänk att rerolla nu, men vet inet vad jag ska köra. Förslag? Vad är roligast att levla? Inte hunter då jag precis har kört det :) Warrior Warrior är ju gör tråkigt att levla upp, ingen variation bara lite olika stilar att slåss på. men en Shaman däremot är pwnage, gärna i 5manna grupp xD Fury warr är skit lätta attt träna och man tröttnar inte har sj kämpat upp en till 70 (UD warr) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Fury Warrior kör jag med. Det är för om man ska vara DPS, problemet är att Warrior oftast kör Tank i Instace... men det är bra om man ska levla. Jag kör med två stycken enhandsvapen istället för ett tvåhansvapen. Man får snabbare Rage då och den slår snabbare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Fury Warrior kör jag med. Det är för om man ska vara DPS, problemet är att Warrior oftast kör Tank i Instace... men det är bra om man ska levla. Jag kör med två stycken enhandsvapen istället för ett tvåhansvapen. Man får snabbare Rage då och den slår snabbare. Fury = dualwield Arms = 2h Prot = shield och 1h så att använda 2 enhandsvapen är inte ovanligt för en fury warrior :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Både "fury" och "arms" är en hybrid build, ungefär.. 33/28/0 för MS i arena, möjligen 3 points i def för rage recover vid stance byte och i PvE som dps något som 17/44/0 - båda hybrid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
herrpank Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 (redigerat) Jag har gjort uppehåll me WoW i ca: 2 månader nu och ska förmodligen börja snart igen. Jag har spelat alla klasser förutom priest så priest är ett måste för mej :) ska vara horde såklart men vet inte vilken klass jag ska vara. Vill gärna ha förslag på vilken klass som är bra för priest? Har för mej att UD är bästa priest klassen om jag inte har fel. Redigerat 9 Juli 2008 av herrpank Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 (redigerat) Fury Warrior kör jag med. Det är för om man ska vara DPS, problemet är att Warrior oftast kör Tank i Instace... men det är bra om man ska levla. Jag kör med två stycken enhandsvapen istället för ett tvåhansvapen. Man får snabbare Rage då och den slår snabbare.Kör man dual-wield får man inte mer rage än om man kör med 2h. Du får däremot rage konstant och behöver inte bekymra dig om du missar något slag som dual-wield. Jag levlade min warrior precis när TBC kom ut och då Sweeping striked fortfarande var i ARMs trädet. Skithärligt att dra på sig 4-5+ mobs och kötta sönder :> Det var även innan de sabbade så execute slog lika mycket på ett annat target än den med gjorde execute på. Haello 6k hit on second mob kk. Har även levlat en fury warrior. Skit tråkigt, faktiskt. Kan ha varit för man kom in i outland med grönt skit och behövde äta efter var 3:e mob ^^ Redigerat 8 Juli 2008 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Asså jag ska börja wow nu igen, och jag vet att jag ska vara mage eller rogue det är mina favoriter men jag tror jag börjar med mage och gör rogue twink senare.. mycket senare :P Men vad ska jag vara för race? Och ska jag jag vara Ally eller Horde? Min kompis är typ Nelf Hunter lvl.50 på Frostmane men jag kanske vill vara Horde och då tänker jag inte köra på hans server :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg