LaserdOme Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Du ska ta första steget, så enkelt är det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Du bara tarna och säger "Du o ja, nu!". Hon nappar direkt, jag lovar. Resten rullar på, det är lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Tjejer tycker om killar som tar första steget . Det sade iallafall en tjejkompis till mig. xD Men det är nog sant. Jag tror att uttrycket från person till person stämmer in i det fallet. Alla tjejer behöver inte en kille som tar första steget. Jag tog första steget på mitt förhållande och jag är tjej och jag har faktiskt inget imot det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Du bara tarna och säger "Du o ja, nu!". Hon nappar direkt, jag lovar. Resten rullar på, det är lugnt. haha har du provat det själv eller? Funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Du bara tarna och säger "Du o ja, nu!". Hon nappar direkt, jag lovar. Resten rullar på, det är lugnt. Jaa, lätt. Det är bara att tuta och köra. (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 om man är säker på sin sak, ja. finns ju en ganska stor chans att man åker på en diss, eller kanske rentav en smäll... det är liksom en lite vinna allt eller förlora allt... men om man vill ta risken så, tuta å kör och se vad som händer ^_^, jag skulle då aldrig göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 om man är säker på sin sak, ja. finns ju en ganska stor chans att man åker på en diss, eller kanske rentav en smäll... det är liksom en lite vinna allt eller förlora allt... men om man vill ta risken så, tuta å kör och se vad som händer ^_^, jag skulle då aldrig göra det. Joo testa jag lovar att det funkar, bre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 jag HAR testat det, och det funkade inge vidare... ganska urselt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 jag HAR testat det, och det funkade inge vidare... ganska urselt faktiskt Du glömde nog nått... Det funkar alltid :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 kanske, kanske inte, me det beror nog på vem man kör på... en del funkar det asbra på, andra funkar det dåligt med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Du bara tarna och säger "Du o ja, nu!". Hon nappar direkt, jag lovar. Resten rullar på, det är lugnt. Funkar säkert bra på vissa tjejer men det finns nog oxå en stor del som inte uppskattar det. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 mm, jag känner en del som inte gör det, jag såg en grabb köra den metoden på en tjej, hon blev riktigt förbannad på honom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.