Hoppa till innehåll

En Tjej I Min Klass...


Rekommendera inlägg

mm, jag känner en del som inte gör det, jag såg en grabb köra den metoden på en tjej, hon blev riktigt förbannad på honom :P

 

Kan förstå henne på sätt och vis, men allt beror ju på vem killen är oxå. Är det en kille man gillar så är det ju ganska trevligt. X)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

jag råkar veta att tjejen inte precis gillar honom, det var faktiskt ganska kul å se, jag varnade killen men han lyssna inte... så man ska nog inte alltid köra rakt fram versionen. man måste veta lite om tjejen först

Redigerat av Aviator
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag råkar veta att tjejen inte precis gillar honom, det var faktiskt ganska kul å se, jag varnade killen men han lyssna inte... så man ska nog inte alltid köra rakt fram versionen. man måste veta lite om tjejen först

 

hehe, då var det kanske inte så lyckat med den metoden. Det hade nog varit bättre om han hade tagit det lite mer försiktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag råkar veta att tjejen inte precis gillar honom, det var faktiskt ganska kul å se, jag varnade killen men han lyssna inte... så man ska nog inte alltid köra rakt fram versionen. man måste veta lite om tjejen först

 

nej, det skulle aldrig funka hur han än gjorde, hon är lesbisk, det vet självfallet inte han om, och han kommer aldrig få veta det heller ;) och sen det faktum att hon hatar honom gör inte precis saken bättre :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

hej allihopa jag är en kille på 12 år o e DÖDSKÄR i en tjej i min klass! jag tror hon inte gillar mig särskilt mycket för förut brukade mina kompisar dra in mig till o göra dumma saker så jag blir opopulär o jag behöver verkligen desperata råd förhon e super söt o jag e super blyg o feg för o gå fram o bara säga nåt om det! snälla hjälp mig jag kan ge fuska mynt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...