Easton Skrivet 27 April 2007 Rapport Skrivet 27 April 2007 talang videos på youtube http://www.youtube.com/results?search_query=talang Citera
Easton Skrivet 27 April 2007 Författare Rapport Skrivet 27 April 2007 (redigerat) jag själv tycker att slowmotion phax och buktalande apa är bäst. Redigerat 27 April 2007 av Jojjen21 Citera
bananaphone Skrivet 27 April 2007 Rapport Skrivet 27 April 2007 Haahha, det är kul det programet Citera
Inside Skrivet 27 April 2007 Rapport Skrivet 27 April 2007 Han som gjorde Slowmotion Phax var ju grym! Hur kunde han göra så där? Citera
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 29 April 2007 Rapport Skrivet 29 April 2007 (redigerat) Apan e ju bara för bäst XD "Va? E Bert här? Näe då vågar inte ja'..." "Totte!", "Ja!", "Du var lite förbannad på mig här innan." "Ja, det var jag." "Aa é du fortfarande arg?" "Aaa!" " Är du det? Aa då röstar jag inte på dig." "Nääe jag är jätte snääll..." "Där satt den bert!" Redigerat 29 April 2007 av SaraGBG Citera
Easton Skrivet 30 April 2007 Författare Rapport Skrivet 30 April 2007 Apan e ju bara för bäst XD "Va? E Bert här? Näe då vågar inte ja'..." "Totte!", "Ja!", "Du var lite förbannad på mig här innan." "Ja, det var jag." "Aa é du fortfarande arg?" "Aaa!" " Är du det? Aa då röstar jag inte på dig." "Nääe jag är jätte snääll..." "Där satt den bert!" rätt kul när han säger: nä, jag är jäättesnääll. Citera
Kerby Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Skrivet 3 Maj 2007 Robotmanen tycker jag va bäst :D Slowmotion och apan var också jättebra Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.