Shaddy Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Jag tyckte skelettet (huvudpersonen) i Nightmare Before Christmas var lite småläskig när jag var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Tyckte monstret under Alfon Åberg's säng var läskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Abow när jag var liten var jag typ skit rädd för häxan i snövit hade sett den en gång sen slängde jag typ bort filmen och matade in en Sockerkaka i Vhs:en xD Det var jag också rädd för iallafall när hon skulle förgifta henne :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Häxan i snövit, ja lipade när jag såg henne >_<' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 hehe var skiträdd för skelett snubben i Greveholm xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Det var faktiskt Bolibompa draken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Storpotäten i Vilse I Pannkakan måste nog vara den läskigaste barnseriefiguren någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 morran -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 läskigaste ever måste vara greven i mysteriet på greveholm :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 greven i mysteriet på greveholm samma som dig även fast jag bara va fyra år så kommer jag ihåg den plus att jag tanka hem kalendern med alla avsnitt jag kommer ihåg scräken förlåt för felstavnig :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Om jag ska va ärlig så var jag skitrrädd för mössen i askungen..... lite fjantigt men WHATEVER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Den onda fågeln Fagin i Fågelkriget var ju lugnt den läskigaste! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.