meloveyou Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 tänkte rerolla ngnstans med en vän, vet ni ngn server med många svenskar? dewn jag spelar på träffar jag nästan aldrig svenskar.. btw, bryr mej inte om factions.. tar den som låter bra tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Darksorrow Genjuros cirka 70-80% Svenskar Stormreaver Ahn'Qiraj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Shadowmoon, PVP server och många svenskar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Bladefist PvP har nästan hälften svenskar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
meloveyou Skrivet 29 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 nåra i min paralellklass spelar på darksorrow, och min bror och hans kompisar spelar på Genjuros.. blir nån av dom :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Tror det finns en server som heter maghnaderion eller något sånt dåär det är mkt svenskar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 balnazzar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 shattred halls är de mycke svenskar på horde och på shattred hand ska de vara 70-80% svenskar på ally Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Shattered hand, skit mkt svenskar ;o ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Många svenskar på Stormreaver, dock fler finnar. Ett av topguilderna på Horde sidan är svenskt (Trolltyg). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 nåra i min paralellklass spelar på darksorrow, och min bror och hans kompisar spelar på Genjuros.. blir nån av dom :) läste ni andra inte vad han skrev? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Jag lirar på Darksorrow, det är väldigt många svenskar där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg