Gäst Gripen Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 System Requriement Lab Ta bara 1 Spel och kolla hur bra din data är och vilka delar den har! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Ska prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 ok.. =) jag har Recommended på alla typ =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Det funkade inte )= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 kolla så du tillåter java och Activex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 ok! Jag ska testa! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 vfarför går det bara och kolla till det dåligaste operativsystemet i den här galaxen? vad hände med Mac, Linux, Solaris och Unix och alla andra j*vla användbara operativsystem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 1. Det heter sämsta, inte dåligaste. 2. Är det javabaserat borde det funka till Mac, Linux, Solaris, Unix, OS/2 eller vad du vill. Inte om det är Active X baserat dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Dessutom heter det dator, inte data. argh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Jag fick också recommended på nästan alla spel :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.