Hoppa till innehåll

Daemon Tools....

E4STMAN

Rekommendera inlägg

Gäst JohanFoppa

vista äger ( om man gillar att glo in i skärmen, men program funkar inge bra ) jag föreslår att du skiter i daemon tools och går och köper spelen du vill ha

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vista suger..kanske deamen tool inte kan ha vista..annars om installera det .. =)

vista äger :angry: du tycker att de suger bara för att din dator säkert inte klarar av de...

åter till deamon tools problemet du kan pröva med programet Alkohol 120%...det är inge grattis program tyvärr jag ladda ner de funka bra sen stod de att jag måste köpa programet...fast sen ett par dagar sennare så funka de igen hel konstigt :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bf2-nörden-Niclas

Lycka till att få igång Deamon tools på Vista! :meddum:

Vista blockerar dom där programmen . Det är en anledning till varför jag fortfarande använder Windows Xp... :visslar:

Redigerat av Bf2-nörden-Niclas
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lycka till att få igång Deamon tools på Vista!  :meddum:

Vista blockerar dom där programmen . Det är en anledning till varför jag fortfarande använder Windows Xp...  :visslar:

läs igenom tråden! Det funkade förut på samma data med vista!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fungerar utmärkt på Vista, bara man kör den senaste versionen. Till trådskaparen avinstallera det och installera det igen så skall det fungera. Se till att installera senaste versionen!

jag har den senaste versionen, och de har funkat förut för kanske 1 vecka sen..................................
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...