E4STMAN Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 daemon tools har helt plötsligt slutat funka på min data, de funkade förut nu funkar de inte alls. Nån som vet vad jag kan göra? Jag andvänder vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 avinstallera sen installera igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 vista suger..kanske deamen tool inte kan ha vista..annars om installera det .. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 30 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Har installerat om de hur många gånger som helst och de har funkat förut, för typ en vecka sen på samma dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Har kanske något med Vista att göra då. Men du kan alltid byta ut Daemon Tools till något liknande program, Alcohol har funkat bra för mig, men jag har aldrig testat det i Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 vista äger ( om man gillar att glo in i skärmen, men program funkar inge bra ) jag föreslår att du skiter i daemon tools och går och köper spelen du vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 vista suger..kanske deamen tool inte kan ha vista..annars om installera det .. =) vista äger :angry: du tycker att de suger bara för att din dator säkert inte klarar av de... åter till deamon tools problemet du kan pröva med programet Alkohol 120%...det är inge grattis program tyvärr jag ladda ner de funka bra sen stod de att jag måste köpa programet...fast sen ett par dagar sennare så funka de igen hel konstigt :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 (redigerat) Lycka till att få igång Deamon tools på Vista! :meddum: Vista blockerar dom där programmen . Det är en anledning till varför jag fortfarande använder Windows Xp... :visslar: Redigerat 30 April 2007 av Bf2-nörden-Niclas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 30 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Lycka till att få igång Deamon tools på Vista! :meddum: Vista blockerar dom där programmen . Det är en anledning till varför jag fortfarande använder Windows Xp... :visslar: läs igenom tråden! Det funkade förut på samma data med vista! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Fungerar utmärkt på Vista, bara man kör den senaste versionen. Till trådskaparen avinstallera det och installera det igen så skall det fungera. Se till att installera senaste versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 3 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Fungerar utmärkt på Vista, bara man kör den senaste versionen. Till trådskaparen avinstallera det och installera det igen så skall det fungera. Se till att installera senaste versionen! jag har den senaste versionen, och de har funkat förut för kanske 1 vecka sen.................................. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Jag har oxå vista på min bärbara dator och det funkar hur bra som helst! Vad är det egentligen som inte funkar? Försvinner ikonen från högra-understa hörnet eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.