maaakus Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Aldrig läxor på loven. Och tack för det! Skulle fått nervsammanbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 näpp det har jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 vi har aldrig läxor på loven JJIPPEIII!!!!! :P :lol: :kung: :P :D Du går typ på dagis ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Bara Hemspråks Läxan Sk*t jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Går trean på gymnasium, har inga läxor som tur. Men tidigare hade vi det över lov, har dock inte gjort en läxa sedan jag gick i fyran :). Att ha läxor i överhuvudtaget är helt sjukt, bättre med längre dagar och framför allt intensivare. Hag själv två femtimmars lektioner varje dag. Mycket bättre än läxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 För det mesta har vi det inte men det händer att man måste ta hem någon liten uppgift under loven... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 jag har inte :P:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Nej, men när jag har läxa är det bara i Matte, engelska och spanska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Nej, vi har aldrig några läxor på loven. Tack, tack, tack! :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Se rubrik! Själv så har vi det inte än men det kommer nog bli det snart. Nej. Vi har ej läxor på loven :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Beror ju på. Om det är en veckas lov och vi har prov veckan efter lovet så får man öva på provet på lovet. Men läxor får vi väl inte över loven... Tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Det beror på om man lämnar sina läxor i tid, eller om man måste kompletera arbeten. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.