ZiLbOr Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 om man kan fånga mew på pokemon emerald säg hur snälla a just det om man kan fånga deoxys på emerald skriv hur man fångar den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Nej, man kan inte fånga Mew på Emerald. Men du kan linka över den från Röd/Blå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 1 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 jag vet men kan man fånga lugia på emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 jag vet men kan man fånga lugia på emerald Lyssna inte på Zantera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Och för att få den ticketen måste man använda massa fusk makapärer som GameShark och allt vad dom heter. Men på vanligt sätt går det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Genom att skicka den till club nintendo går det, om du har varit medlem i ett tag. Men kan ni snälla sluta göra sånna här trådar, det finns hundra av dom.. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 1 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 det går väl att fånga lugia på emerald i fall man kan göra det hur gör man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 det går väl att fånga lugia på emerald i fall man kan göra det hur gör man Men förguds skull, skicka över dom istället!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 1 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 men kan inte fånga lugia på pokemon LEAF GREEN JU!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 man kan fånga deoxys på birth island o ho-oh i navel rock men man måste förstås ha game shark eller nåt annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 1 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 JAG VET JAG HAR DEOXYS OCH HO-OH:bah: :bah: :bah: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Linka från nån fuskversion t.ex shinygold. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg