Hoppa till innehåll

Vad Imponerar På Tjejer,killar


Rekommendera inlägg

ömm typ kanske sånna som inte gör precis som kompiarna säger. o dom ska inte va allt för fega för jag är fegare än en fågel. inte bitchiga o inte helt IQ befriade minst 200 IQ, ne jag skämta. men så som fattar nått iallafall. :lol: o lite humor!

Haha, omg vilken P12 jag var.

 

Det stämmer väl fortfarande, men det där med feghet vet jag inte vad jag fick ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Är man nörd bara för att man försöker skriva läsbart?!

 

Du kan ju börja med att lära dig stava intelligens, I-N-T-E-L-L-I-G-E-N-S. En gång till? Okej, I-N-T-E-L-L-I-G-E-N-S. Och jag var bra mycket mer "inteligent" när jag var 14 år. Tack för mig, tönt.

 

Edit: du är för mycket, hahahhahaha.

om du tog åt dig så var det inte ricktat till dig jag skulle skriva till en vän men jag gick på toa och gjorde något medan han endra från skicka brev och han tittar endå på det.vi sitter brivid varandra men det anndra var till halo snubben :lol:

sry men:

1. intelligent

2. riktat

3. ändra

4. bredvid

5. andra

.. och jag går i sjuan (13 år för 'de' som inte förstår).... -.-

 

sannars tycker jag såhär;

 

1. personlighet, ska inte vara knäpptyst och gärna babbla :), glad och utåtriktad, gärna snäll också :b

2. inte nån snattare, fjortis, brat, skolkare, liknande

3. söt/snygg vore bra (även om jag inte är så jättesnygg, enligt mig själv)

4. kul om killen är bra på sporter och gilla att träna och sånt. magrutor är ett + :rolleyes:

4. att ha gemensamma intressen och musiksmak är inte heller illa

 

:cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle tycka det var råsexigt om en kille var hur trevlig som helst, fattar att man kan va ihop utan att nuppa, kramar en som en vän m.m

Så tyckte min tjej också innan vi hade sex, men hon ångrade sig ganska fort eftersom att sex blir otroligt viktigt i förhållanden när man är bara lite äldre än du. Bara en parentes, du ska förstås vänta tills du är redo. :)

 

Vältränade tjejer imponerar grymt mycket på mig, de är inte så vanliga och det visar att de kan kämpa och inte är några quitters eller bekväma soffliggare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som jag har uppfattat det så tycker vissa tjejer OCH killar att man INTE ska festa.

 

Det kan ju vara kul att festa ibland, men inte alls för ofta.

Erkänn... Ni vill väl inte vara tillsammans med någon som inte vill göra nåt? ... eller? :huh:

Redigerat av MeatLoaf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så tyckte min tjej också innan vi hade sex, men hon ångrade sig ganska fort eftersom att sex blir otroligt viktigt i förhållanden när man är bara lite äldre än du. Bara en parentes, du ska förstås vänta tills du är redo. :)

 

Vältränade tjejer imponerar grymt mycket på mig, de är inte så vanliga och det visar att de kan kämpa och inte är några quitters eller bekväma soffliggare.

Men jag, och då menar jag JAG, tycker det är lite äckligt om dom är FÖR vältränade, dvs magrutor och muskler som syns, annars kan jag förstå dig :P

 

Själv föredrar jag tjejer som ska ha en bra personlighet som kan börja prata om allting, men kunna hålla sig inom en gräns så att det inte blir för mycket. Ska kunna lita på mig och kunna berätta hur hon känner, om det är något som har hänt eller så, men att hon inte ska vara för självupptagen

Även utseendet är ett plus, om hon är söt/snygg :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...