Jocke_Tibia Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Som sagt så undrar jag hur man utvecklar golbat till crobat, togepi (till va den nu blir) och evee till umbreon, skulle gärna vilja ha ett svar ! tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Crobat vettefan, men Umbreon och Togepi är inte svåra. Både Eevee och Togepi utvecklas av glädje, de utvecklas när de verkligen gillar dig. För att få Umbreon ska din Eevee gilla dig mycket och utvecklas på kvällen/natten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Jag fick min Crobat genom att ge min Golbat många protein, rare candy och sånt. Till slut utvecklades den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Kolla Serebii.net . Där finns allt . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Crobat Togetic Umbreon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke_Tibia Skrivet 3 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Crobat Togetic Umbreon tack så jätte mycket ! tack alla andra också ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg