Vomiteye Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Jag e horde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Tanaris -> Hinterlands/Feralas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Tanaris -> Hinterlands/Feralas ja, dem 3 ska man bara i level 40-50, spelar ingen roll om du är horde/alliance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 (redigerat) Jag e horde. Xade har rätt =) Redigerat 5 Maj 2007 av WowB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Annars för att inte få slut på questen i Tanaris så fort så kan du testa fara till stället under loch modan(Badlands) om du inte har gjort questen där så kan det vara bra att göra dom.. Nära till Ulda också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Uldaman är den värsta instancen som finns! Hatar den, har gjort den en gång.. det räckte. Efter Uldaman få min hatlista ligger Wailing caverns, men den är ändå ganska kul ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 (redigerat) JAG HATAR ULDAMAN GILLAR INTE SÅNNA DÄR KRÅNLIGA NYCKLAR O SÅNT HATAR SÅNNA INSTANCE MEN DE BRA DROPS :gitarr: Redigerat 5 Maj 2007 av WowB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 JAG HATAR ULDAMAN GILLAR INTE SÅNNA DÄR KRÅNLIGA NYCKLAR O SÅNT HATAR SÅNNA INSTANCE MEN DE BRA DROPS :gitarr: Var det där en sång..? ----------------------------------- I 40 gick jag tillbaks till Booty Bay och gjorde klart alla quests. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Uldaman är den värsta instancen som finns! Hatar den, har gjort den en gång.. det räckte. Efter Uldaman få min hatlista ligger Wailing caverns, men den är ändå ganska kul ibland Efter uldaman och wailing caverns hatar jag inte något. Är ordentligt trött på Blackrock Depths iaf- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 ja, dem 3 ska man bara i level 40-50, spelar ingen roll om du är horde/alliance Jag drar iaf te searing gorge lvl 46 :o funkar fin fint tills jag blir lvl 49 då har jag slut på qests där :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg