Hoppa till innehåll

Ang. Tråden Drömmar

Anorectic

Rekommendera inlägg

Gäst Mega93

Jag är helt inne i lucid dreaming nu :P Har aldrig lyckats men börjar få kläm på WILD tekniken nu. Har nästan lyckats "gå över till drömmen" men varje gång får jag en "chock" eller så, det typ rycker till i hela kroppeno ch så blir jag klarvaken :P Tror jag blir för uppspelt av att "komma in i drömmen" att jag vaknar så fort jag kommit in i drömmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag är helt inne i lucid dreaming nu :P Har aldrig lyckats men börjar få kläm på WILD tekniken nu. Har nästan lyckats "gå över till drömmen" men varje gång får jag en "chock" eller så, det typ rycker till i hela kroppeno ch så blir jag klarvaken :P Tror jag blir för uppspelt av att "komma in i drömmen" att jag vaknar så fort jag kommit in i drömmen.

hehe, så blir det för mig också ibland

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo jag har läst men inte funnit något specifikt svar, ibland fungerar det för mig men det är inte så ofta.

De känns som jag gör allting som vanligt i verkligheten.

En sak är konstig för mig och det är att jag drömmer något och några dagar senare händer det som jag drömt och allt känns så bekant :S (händer ibland)

Händer mig ofta men jag tror inte att det är samma sak som de flesta av ni upplever. För det kan hålla på i dagar och så kan jag konsekvenserna för vad som kan/kommer hända. Exempel:

David=min brossa

Mattias=jag

D-Ti (fult smeknamn) ska vi gnoma (han skämtar alltid om att jag är gnom) ner till stan.

M- Ok men vänta lite (för jag vet ju att han krockar om vi åker direkt)

D-varför då? Jag åker i förväg då

M-nej!

D-Jo!

*han pyser jag följer efter*

M-Dav (rl smeknamn) vänta!

D-Vad?

*bil kommer i 60km/h över en korsning runt ett hörn*

M-ok det var inget

...

Typ så.

Men ni tror mig ändå inte. Det gjorde inte han heller. (Jag förstår er).

men whatev.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega93

Jag har precis provat program med subliminala meddelanden och mp3 filer med röster som säger åt mig att jag drömmer, vet inte om nåt faktiskt hjälper men det kan ju knappast bli värre.

Lyckas jag få en LD så postar jag ljudfilen och programmet här i tråden :P

[Edit]

Är ni ändå intresserade av programmet och ljudfilen så skicka bara ett PM så skickar jag länken :D

LD 4 ALL

Redigerat av Mega93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega93

Min första "Lucida dröm" för i år drömmde jag inatt!Älskar att kunna styra drömmen :)

Du menar Lucid Dröm :P

Jag hoppas att jag får en inatt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega93

Jag lyckades inte, gick och la mig så sent så jag lyckades inte hålla mig vaken tillräckligt länge för WILD.

Och ljudfilerna och subliminala meddelandena som jag testade igår fungerade riktigt bra. Dock fick jag ingen LD (men det berodde mest på mig) men min ND (Normala dröm) blev extremt vivid (levande, intensiv, detaljerad).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ibland när jag ska sova, s¨å "somnar" jag, fast jag kan tänka vad som ska hända i drömmen, typ som jag är en historie berättare,

tex, att jag går till skolan, stanar av framför dörren in, bestämmer om jag ska gå in, eller gå nån annanstans

svårt att förklara,

men är det typ att styra drömmen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...