Em0Iz4Atreyu Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Prata om den här... var det rätt land som vann?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 f*n heller... Grekland var det bästa och sen kom Moldavien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Jag blev besviken, det bidraget som van sög ju, jag hade hoppats på England, eller Grekland. Men en sak blev jag nöjd med, faan vad grymm/snygg video lordi hade i början.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Nej, Serbien sög. Jag tyckte att Frankrike eller Finland skulle vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Är jag den enda som inte gillar öststatsmusik? :blink: Hade alla haft "min smak" hade The Ark vunnit, ingen var väl "bättre" än de?! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 13 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 ja tyckte att sverige eller ryssland skulle ha vunnit, för tycker inte om österrike å såna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Vinnaren sög, men Sverige eller Finland skulle ha vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 (redigerat) Moldavien skulle lätt ha vunnit!!!! Redigerat 13 Maj 2007 av E4STMAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 ja tyckte att sverige eller ryssland skulle ha vunnit, för tycker inte om österrike å såna... Österrike var väl inte ens med i år? Det enda bidraget jag såg var Storbritanniens, och det var ärligt talat det sämsta bidraget jag någonsin sett i ESC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Finland var ju för bra eller? nja jag vet inte. De hade dock en kraftig refräng... Sedan var ju Frankrikes underbart att skåda. Det var en skämt låt som var BRA, det lyckades ingen annan med... Ukraina? KOM IGEN! Sedan håller jag med att Moldavien var bra, men hon sjöng väl lite väl falskt för att få vinna. Blir så sur på att alla grannawr röstar på varandra, även oss här uppe i norr. HUr ska detta räddas? Nästa år vinner väl Montenegro... Aftonbladet Hyfsad artikel, håller i alla fall med. Sovjet upplöstes för att få fuska i Eurovision.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Nej, vinnarlåten var inte så bra. Och Ukraina kom på andra plats, va? För Ukrainas "låt" var bara skit. Trodde att The Ark skulle komma på mycket högre plats än vad de gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 (redigerat) Hey, Ukraina var ju bäst! :D Röstade säkert 10 gånger ^^ Finland var helt okej, men lite för mycket Evanescence-wannabe... Serbien borde inte vunnit, hon hade bra röst men inget mer. Låten var tråkig och enformig, trist scenshow och hon var inte ens bra klädd. Blä! Redigerat 14 Maj 2007 av Tox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.