Pikachu86a Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Hej Vad tycker ni om spelet Pokémon Battle Revolution som ska komma till Wii? Ska ni köpa det? Själv så tycker jag att det ska bli spänande. Det lär ju vara grymt att spela ett Pokemon spel på Wii om man tänker på kontrollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 jag ska lungt köpa det jag gillar nästan alla pokémon spel men jag tycker Ranger är lite för lätt och inte så kul. Men jag ser verkilgen framemot tills det kommer ut. PS:ska fösöka köpa det direkt det komer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 jag tror jag ska köpa det.det är ju mycket bättre grafik ock sånt så jag tror det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 18 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Grfiken kommer säkert att vara som alla andra Wii spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Jag har sett trailers på youtube o du ska köpa det om du gillar bra grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Även om jag haft Wii, skulle jag INTE köpt det! Det beror på att det starkt påminner om Pokemon XD, ett av de sämsta Pokémonspelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Jag ska inte köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst uran Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Hej Vad tycker ni om spelet Pokémon Battle Revolution som ska komma till Wii? Ska ni köpa det? Själv så tycker jag att det ska bli spänande. Det lär ju vara grymt att spela ett Pokemon spel på Wii om man tänker på kontrollen. Det kommer också komma ut ett pokémon snap som fanns till nintendo 64 innan! PS. Jag ska köpa båda. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 tror inte jag ska köpa det.... gillar dom "klassiska" spelen bäst. Så tycker jag också att inga av "Stadium-spelen" kan slå Pokémon Stadium 1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg