Mr.profs Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 HejHej! Vilken är den värsta skadan ni fått i skolan? För mej är det bara att jag vrickat handleden. Mvh/Mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Jag har fått hjärnskakning en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Hjärnskakning. Kille armbågade mej i huvet på en fotbolls match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Hjärnskakning här med. Ramlade av en gunga :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Skrapsår på lillfingret. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Skurit mig i lillfingret på en glasruta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst deku_king Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Brytit svanskotan. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Gled in i väggen med huvet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 några bruka roa sig med att hoppa från en klätterställning ner på en gunng bräda som någon annan stod på andra sidan och hoppa när den andra lannda så att mann kom upp en bit och när jag prova gjorde jag fel och landa med ryggen på bräddan och slog i huvet så både skada ryggen och fick hjärn skakning sammtidigt. :( ps.jag var 6 år så det gjorde välldigt ont. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Gled in i väggen med huvet :P samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Har inte hänt något speciellt, men idag gjorde jag illa handen på slöjden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 jag kommer också ihåg när jag var liten att vi körde härren på täppan på en stor snöhög.min kompis klättra upp och då kom den största eleven (typ 8:onde klass men skolan gick bara till 6:an :meddum: )tog upp honom och kasta honnom på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.