Molle_96 Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 bröt fingret på gympan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Hållde på att få hjärnskakning. Som tur var, fick jag det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Hjärnskakning,fåten gick ur led Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Var väll någon gång jag ramlade p ånågon bänk och slog i mellan benen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 brände handleden på en sketet varm lödkolv, mycket trevligt ärr det blev, ser ut som jag cuttat mig i armen, ala emo-style Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordZarao Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Ramlade när jag jagade nån kille i 2an :) Va skit förbannad på han, skrapade upp hela ansiktet. Men jag fick honom endå ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 18 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Jag svimmade när vi fick spruta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Jag råkade sticka in fingrarna vid gångjärnen på en 5cm tjock dörr sen smällde en tjej igen den så mina fingrar blev blåbrungrönaktiga och platta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Jag råkade sticka in fingrarna vid gångjärnen på en 5cm tjock dörr sen smällde en tjej igen den så mina fingrar blev blåbrungrönaktiga och platta. det har hänt mig också, inte särskilt skönt. fsat då var det jag som slog igen dörren, på mig själv. INTE smart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 (redigerat) Jag råkade sticka in fingrarna vid gångjärnen på en 5cm tjock dörr sen smällde en tjej igen den så mina fingrar blev blåbrungrönaktiga och platta. :o samma sak för mig stängde ochså dörren själv Och det var inte så skönt :D Redigerat 21 Juni 2007 av Cheatboy_93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 jag har brytit vänster arm , vänster ben och spräckt läppen xD vänster arm när jag var liten vänster ben när jag var typ 11-12 och läppen när jag var typ 9-10, alla dom är roliga historier(inte slagsmål...)men vi kan säga såhär : jag hade skit roligt innan sakerna hände xD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Måste nog vara när jag stukade handleden, men det var ganska länge sen. Det som har hänt mig nyligen var nog när jag liggande gled in i en dörr. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.