Hoppa till innehåll

Kär?


Rekommendera inlägg

handlar bara om personkemi. fråga dig själv. det är bara du som vet. tänk efter.

ut i skogen, ät en god macka. fundera på vilket sätt du gillar en tjej. fråga kanske ett äldre syskon om du inte tycker det är för pinsamt, hur det var när dom blev kära =) (kanske för första gången om det är din första gång)

Redigerat av Slasktratt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst final

mej vart det var roligt att prata med han, att se honom och så. en såtts pang i huvudet.

varje gång jag såg han fick jag ett sårts slag i huvet och tänkte bara på att jag ville vara nära han, aniv som jag var. :gitarr: :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

För mig var det i formen, av ett väldigt stort intresse av att vara i personens närhet + att han grad för grad bara blev sötare och sötare i mina ögon.

jo så var det för mig med, fast jag hade i och för sig också ganska stora problem med att vara mentalt närvarande på lektioner, dvs, jag hade ganska svårt att koncentrera mig.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

även om det råkar vara dåligt, man kan liksom bli lite blind

Ja, det håller jag med om. Har inte hamnat i den situationen själv, men jag är ganska säker att när man är kär i någon så kan man inte se det personen gör fel hur fel det än är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1Hur vet man att man verkligen är kär? Är det när man tänker på personen eller fjärilar i magen? 2.Exakt hur vet man? 3.Och hur ska man göra för att få fram det utan att det blir för pinsamt?

1.Som det känns när du pratar med kraver. Bara att du vänder på det och subtraherar med 10.

2. Bra fråga

3.Du slänger in den på g0opy!

Redigerat av CookieSmasher
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...