Snorlax13 Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 konstig trailer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Det i trailern ser löjligt ut tycker jag om man jämför med de två tidigare spelen. Sedan släpper dom ju storyn från ettan mer och mer för varje spel som. Tex. I kingdom hearts 1 bor Kairi, Sora och Riku på ön och dom vill bygga en flotte för att se om det finns något bortom havet. I kingdom heart 2 är ön plötsligt bara en ö där dom brukade leka och det finns land alldeles intill där dom bor och går i skolan. Sedan i kingdom hearts 1 säger dom att det bara finns en nyckel bärare nu finns det hur många som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Ganska bra trailer om jag får säge det själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 3 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Det i trailern ser löjligt ut tycker jag om man jämför med de två tidigare spelen. Sedan släpper dom ju storyn från ettan mer och mer för varje spel som. Tex. I kingdom hearts 1 bor Kairi, Sora och Riku på ön och dom vill bygga en flotte för att se om det finns något bortom havet. I kingdom heart 2 är ön plötsligt bara en ö där dom brukade leka och det finns land alldeles intill där dom bor och går i skolan. Sedan i kingdom hearts 1 säger dom att det bara finns en nyckel bärare nu finns det hur många som helst. Jag har tänkt på det du sa där en del. Dom har inte alls släppt på storyn <_< De kunde man ju förstå att de bara var ett ställe dom lekte på eftersom när de blåser upp till storm och Sora åker ut till börjar han ju från bryggan och säger något om att Kairi och Rikus båt är där också. Det finns även inga riktiga hus på ön. De med att det finns en nyckelbärare har jag ingen anning om med de sket ju sig då från första början isåfall eftersom King Mickey även har en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 dessutom slår de mig nu att riku/ansem också hade en keyblade, fast en mörkrets Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Trailern är inte på Kingdom Hearts 3. Det är Kingdom Hearts: Birth by Sleap och den kommer till PSP! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 3 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Trailern är inte på Kingdom Hearts 3. Det är Kingdom Hearts: Birth by Sleap och den kommer till PSP! <_< Enligt nya uppgifter så har du rätt. Men när denna tråde postades var detta kh3s trailer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Jo men någon hade nyligen postat så det var mer till dom. Jag vet att du visste om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Lol, Ven dör inte. Kolla hans ögon så ser du att dom rör sig. Det finns en HD trailer, där ser man att han först tittar rakt ut i luften, sen blir ögonen mindre pytte lite mindre och kollar på Aqua. Så han dör inte... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Silverspegel Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 AWSOME!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
raningwind Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Asso JAG KOMMER DÖ om ingen berättar ver hemsiden till spelat är????!!?!?!?!? :huh: :huh: :huh: HÖRNI TROR INTE NI ATT DET VART FLER KEYBLayd,s för att MUSSE EGENTLIGEN SKILLE HA VARIT död? allvarligt det kanske var han som grorde något som inte borde ha hänt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Asso JAG KOMMER DÖ om ingen berättar ver hemsiden till spelat är????!!?!?!?!? :huh: :huh: :huh: HÖRNI TROR INTE NI ATT DET VART FLER KEYBLayd,s för att MUSSE EGENTLIGEN SKILLE HA VARIT död? allvarligt det kanske var han som grorde något som inte borde ha hänt? :huh: Vad menar du ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg