Hoppa till innehåll

Kingdom Hearts 3


Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det i trailern ser löjligt ut tycker jag om man jämför med de två tidigare spelen. Sedan släpper dom ju storyn från ettan mer och mer för varje spel som. Tex.

 

I kingdom hearts 1 bor Kairi, Sora och Riku på ön och dom vill bygga en flotte för att se om det finns något bortom havet. I kingdom heart 2 är ön plötsligt bara en ö där dom brukade leka och det finns land alldeles intill där dom bor och går i skolan.

 

Sedan i kingdom hearts 1 säger dom att det bara finns en nyckel bärare nu finns det hur många som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 4 veckor senare...

Det i trailern ser löjligt ut tycker jag om man jämför med de två tidigare spelen. Sedan släpper dom ju storyn från ettan mer och mer för varje spel som. Tex.

 

I kingdom hearts 1 bor Kairi, Sora och Riku på ön och dom vill bygga en flotte för att se om det finns något bortom havet. I kingdom heart 2 är ön plötsligt bara en ö där dom brukade leka och det finns land alldeles intill där dom bor och går i skolan.

 

Sedan i kingdom hearts 1 säger dom att det bara finns en nyckel bärare nu finns det hur många som helst.

Jag har tänkt på det du sa där en del. Dom har inte alls släppt på storyn <_< De kunde man ju förstå att de bara var ett ställe dom lekte på eftersom när de blåser upp till storm och Sora åker ut till börjar han ju från bryggan och säger något om att Kairi och Rikus båt är där också. Det finns även inga riktiga hus på ön.

 

De med att det finns en nyckelbärare har jag ingen anning om med de sket ju sig då från första början isåfall eftersom King Mickey även har en.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
  • 5 veckor senare...
×
  • Skapa ny...