Crys Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Ja, om något som Bigfoot eller Leatherface skulle existera så skulle någon ha hittat den för länge sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
volvo_850 Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Det finns inget Letherface eller Bigfoot, finns att få som mods. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Bigfoot, Leatherface och Yeti finns inte. Endast som Moddar. Hur kan vissa tro att ni hittat honom eller de. Om någon skulle finnas så är det störst chans att Leatherface finns, det vet man om man som sagt sett filmen där LF medverkkar, Nämlige Texas Chainsaw Massacer (råder er att inte se). I Gta San ANdreas finns ett antal spår av LF, Tillexempel att varenda Glendale har fått några smällar på sig, (motorsågs attacker) och Att det finns en Rullstoll som står på en bryggaa (som ett av offren i filmen sitter i) Också även på däcken av rullstolen är ljulen in trasslade med Tidningspaper. Och även ett hus ute i ingenting. Seriemördarna finns däremot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GMAero Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 (redigerat) För dom som inte sett.... Bodybagsen i öknen SA-MP :P Redigerat 11 November 2007 av GMAero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 För dom som inte sett.... Bodybagsen i öknen SA-MP :P Dom dära liksäckarna är inte bevis på att Leatherface skulle gjort det. Utan isåfall Seriemördarna, men de finns där redan från början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 (redigerat) För dom som inte sett.... Bodybagsen i öknen SA-MP :P Dom dära liksäckarna är inte bevis på att Leatherface skulle gjort det. Utan isåfall Seriemördarna, men de finns där redan från början. ''Seriemördaren'' blir antagligen ''Seriemördarna'' då det förmodligen var maffian som lade dit liksäckarna. Alla som har sett The Introduction vet att maffian grävde ner några lik i öknen omsvepta i säckar. Kan även höras på radion att FBI har hittat dem, alltså liksäckarna. Dock nämns inget om vem/vilka som ligger bakom det, men antagligen maffian. Redigerat 12 November 2007 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Kan lika väl vara dem, på olika kanaler pratar om om olika saker, både om Maffian och om dessa "Serimördarna". Vi båda kanskehar fel eller någon av oss rätt. Men en sak är säker, och det är att det inte är "Leatherface" eftersom han inte finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Ok här är alla myter som jag och ni har sett!! Jag kmr med bilder sen för jag hittade dom hos en kompis :D <span style='font-size:21pt;line-height:100%'>LISTAN:</span> Bigfoot Leatherface Serial Killer CJ moms ghost Spöken i skogar Nu får ni också skriva in myter som ni har sett lägg gärna upp bilder som jag ska göra när jag får ett kort på dom :D Jag lovar att dom inte är fake!!! För jag lyder mot forumets regler!! :P Lägg upp snabbt för jag slutar snart med det hära i GTA forumen!!!! :kung: det är ett mod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Men allvarligt bigfoot finns jag har sett honom själv det är sant!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Jag är lite osäker om ni tittar i manualen och läser under "thanks to" så står det faktiskt "bigfoot" där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Mmm men jag har sett bigfoot utan Mod på gta lika dant med leatherface.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Jag är lite osäker om ni tittar i manualen och läser under "thanks to" så står det faktiskt "bigfoot" där Bigfoot finns likt förbannat inte med i spelet. Mmm men jag har sett bigfoot utan Mod på gta lika dant med leatherface.... Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg