Eric_H Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Ja, det är jag. Tyvärr är jag feg :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 klart!! ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Jag är inte kär, bara kåt. =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Nej. Inte för tillfället. Eller räknas min dator?Nej, antagligen inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jag är inte kär, bara kåt. =D Det är vi alla, Dretskit, det är vi alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 nvm, jag är kär. http://img235.imageshack.us/img235/5519/computerlovevm0.jpg yepp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Nej, inte haft en relation på typ mer än ett halvår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Är ihop med en som heter Lovisa ;p :wub: :blush: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Är ihop med en som heter Lovisa ;p :wub: :blush:jo men du är ju 11 år också, mycket till kärlek då jag är inte ihop med nån och jag tänker inte säga om jag är kär i nån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 (redigerat) Jag kan väl inte direkt säga att jag är ihop med någon, men jag brukar umgås rätt ofta med en viss tjej och kolla på film, lyssna på musik och sånt. Sedan brukar hon hänga med mig och mina polare ut på krogen ibland och oftast tar hon med sina tjejkompisar vilket är nice. =D Redigerat 8 December 2007 av Dretskit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Jag kan väl inte direkt säga att jag är ihop med någon, men jag brukar umgås rätt ofta med en viss tjej och kolla på film, lyssna på musik och sånt. Sedan brukar hon hänga med mig och mina polare ut på krogen ibland och oftast tar hon med sina tjejkompisar vilket är nice. =D Haha, du e för skön du :D Mjo, är mer eller minde "ihop" med en tjej nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Kär o Kär, har en brutta på g kanske. Känns ovisst för tillfället dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg