Champagne Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Nu äre såhär : Du är allmänt störd i huvet, sök efter hjälp. Det är troligen du som kommer sticka när du sitter och skriver som en p12a. Vi alla hatar dig. Vi vill inte ha dig här, stick bara. Kul för dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Metalkungen, sluta skriva. Du skämmer bara ut dig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 (redigerat) Metalkungen, sluta skriva. Du skämmer bara ut dig själv.Jaha? Kom tjejen in nu också? Jahapp. Redigerat 2 Juni 2010 av MetalKungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Metalkungen, sluta skriva. Du skämmer bara ut dig själv.Jaha? Kom arabtjejen in nu också? Jahapp. Vi alla hatar dig, Stick bara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Metalkungen, sluta skriva. Du skämmer bara ut dig själv. Jaha? Kom arabtjejen in nu också? Jahapp. Vi alla hatar dig, Stick bara! *Joins the haters* Nej, jag är inte kär. Kärlek är överskattat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 (redigerat) Metalkungen, sluta skriva. Du skämmer bara ut dig själv. Jaha? Kom arabtjejen in nu också? Jahapp. Vi alla hatar dig, Stick bara! *Joins the haters* Nej, jag är inte kär. Kärlek är överskattat. *Ger dig en överdriven bitchig blick* Nej, Det är jag inte. Redigerat 2 Juni 2010 av CrazyCake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inloggad Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Jaha? Kom arabtjejen in nu också? Jahapp. Vi alla hatar dig, stick bara rasistbög! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 (redigerat) Jaha? Kom arabtjejen in nu också? Jahapp. Vi alla hatar dig, stick bara rasistbög! @MetalKungen Jävla rasistiska jävel! OnT: Ja det är jag. Jaja bara för att jag är p12 kan jag vara kär. Jag är mer mogen än man säkert kan vara när man är 12 år. Ville bara säga det :P #Edit, Typo. Redigerat 2 Juni 2010 av Denisb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Jaha? Kom arabtjejen in nu också? Jahapp. Vi alla hatar dig, stick bara rasistbög! @MetalKungen Jävla rasistiska jävel! OnT: Ja det är jag. Jaja bara för att jag är p12 kan jag vara kär. Jag är mer mogen än man säkert kan vara när man är 12 år. Ville bara säga det :P #Edit, Typo. Är jag rasist nu också? o_O Arab är ju något man kallar de som kommer från Arabien Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Men ffs, låt snubben vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Metalkungen, sluta skriva. Du skämmer bara ut dig själv.Jaha? Kom arabtjejen in nu också? Jahapp. Hon är iranier, stor skillnad på oss iranier om du ska jämföra oss med araber. Lägg ner nu, du har fått hela forumet emot dig, håll käft och återgå till ämnet. OT: nej, är inte kär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Men palla att ni håller på -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg