Gäst Yantra Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 aså om man kollar i genom quizarna så är ju hälften oseriösa och består typ av sug min k*k å sådant, f*n vad jag hatar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyricsa Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 håller lite med där it sucks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Visst, det är störande men samtidigt kan vissa oseriösa quizar vara roliga. Kan man inte markera ut de quizar som är oseriösa med t ex. en symbol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Det kunde vara olika Kategorier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Bra idé wubo, fast det skulle nog bli en jäkla massa kategorier att dela upp det i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Man kan ju alltid PM:a admin, om man ser nån EXTREMT onödig Quiz... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Quizar som skapas som innehåller något fult ord så borde det stå typ: - Quizens innehåll eller namn innehåller något fult ord i. Var snäll och gå tillbaka och fixa det. En nackdel med det är ju att om man skriver fantastisk quiz så innehåller ju fantastisk ett fult ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Kommer en upprensning om 1-3 veckor. Kommer bli varningar direkt utan några som helst tillsägelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 (redigerat) Vilka sortes Quizar kommer man få varningar för? Kommer jag få varning för mina "Jätte Lätta Quizen"? Redigerat 23 Maj 2007 av wubo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Kommer en upprensning om 1-3 veckor. Kommer bli varningar direkt utan några som helst tillsägelser. f*n va gött det behövs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Kommer man få varningar för Quizes som min "Finns det större tal"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Man kommer få varningar för quizes som dessa knark mumrik 0.ÖÖÖLLL enkla fjärt quizen sex Asshunter kn*lla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.