Emir666 Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 är det kul eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Nej ---_--- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Spelet heter Wind Waker för det första. För det andra, spelet är mycket bra. Inte lika bra som Ocarina of Time eller Twilight Princess, men ändå så sitter Zelda andan i och spelet är precis som vilket annat Zelda spel som helst, bara att det är annorlunda grafik. Grafiken i sig ger spelet mer roligare och färgladare äventyr som tyvärr inte passar alla, själv så skulle spelet vara mer mörkt och dystert som Twilight Princess men jag bryr mig dock inte för spelet är en höjdare som jag kan spela flera gånger om. Ett problem dock som gör spelet långtråkigt är att det tar cirka 5-10 minuter att segla från ena sidan av kartan till den andra, mycket jobbigt när man ska ta sig till de olika öarna. Om du inte testat spelet så föreslår jag att du lånar det eller nåt först, alla gilalr inte spelet. Spelet har fått många klagomål så du kanske inte kommer gilla spelet, så testa det först isåfall innan du köper det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Riktigt kul första och andra gången! =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Har varvat det säkert 15gånger och jag tycker forfarande att det är kul^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 jag tycker alla zelda spel e bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Ja det är kul första gången sen blir det tråkigt, men jag tycker du ska köpa det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 ett bra spel, men en medelmåtta för att vara Zelda spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaEpona Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 De är ett bra spel tycker jag. Har varvat de 2 gånger. De är väldigt färgglatt och de passar för alla i alla olika åldrar. Köp de,de är ett väldigt bra spel. Men de platsar kanske inte som bästa Zelda precis,för där kommer först Oot och TP=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg