Pikachu86a Skrivet 21 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Ja det är väll hans special intresse och det brukar folk med as vara bra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Ja, jättebra. Verkligen. Den som läste allt räcker upp hand. Så känns det ungefär om jag ska vara ärlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 (redigerat) Ja det är väll hans special intresse och det brukar folk med as vara bra på. Aa, han gillar dom sakerna jättemycket och pratar om dom varje dag (det är lite irriterande men jag respekterar det). Redigerat 22 Maj 2007 av Kerby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Ja, jättebra. Verkligen. Den som läste allt räcker upp hand. Läste ingenting, vet redam vad AS är =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 (redigerat) >Suck!< Jag vet allt för väl vad AS är... :cry: Redigerat 22 Maj 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Gjorde jag med, men jag läste ändå xP Cheat_Cat: Varför suckar du sådär för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 För jag har inga kompisar, alla tycker säkert att jag är konstig, p g a att jag har Apergers Syndrom. Det finns t o m folk som forfaranade retar mig för en sak jag gjorde i lågstadiet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Gjorde jag med, men jag läste ändå xP Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Bra tråd :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Jag hade en klasskamrat som hade det... han brev uppretad hela tiden, så han kastade grejer runt omkring sig jämt =/ Fast han var väääldigt duktig på matte :) MVG, fick ett skolpris för det å allt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Bra tråd! Jag läser med stort intresse eftersom min 6-åriga dotter är under utredning just nu och högst troligt har Aspergers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 30 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Ja syftet med tråden avr ju att ge information. Jag kan försöka svara på frågor om du har några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.