Kerby Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Varför kan man inte kommentera quizes om man har gjort klart dom? Då kan inget svar komma fram i förväg. Jag har velat haft kommentarer till quizes i flera veckor nu, så nu försöker jag skaffa fram det. Några åsikter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Vet inte om admin tänkt på det, skicka ett PM och fråga. Själv tycker jag det låter som en bra idée. Kan själv passa på att säga att jag tycker man borde kunna se de rätta svaren när man gjort klart quizen :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 23 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 (redigerat) Vet inte om admin tänkt på det, skicka ett PM och fråga. Själv tycker jag det låter som en bra idée. Kan själv passa på att säga att jag tycker man borde kunna se de rätta svaren när man gjort klart quizen :rolleyes: Ja, det är också en bra idé. Vi kan låta admin se den här tråden så kanske han svarar. Redigerat 23 Maj 2007 av Kerby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 En idé till: sökfunktion till quizesarna, det behövs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 23 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Alla ideér är bra och jag tycker att dom borde sättas in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Och olika kategorier så att man snabbt hittar dem, man vill göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Blir det inte lite för många kategorier då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Det behöver inte bli det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Räcker med t ex. Spel/Konsoller, Allmänt och typ Oseriösa Quizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 För alla snusk quizes eller oseriösa quizes borde man få en varning rakt upp o ner! Fuska.se är ingen snusk sida!!Det är en trevlig fusk sida, där man kan vara medlem!!Och jag stör mig på alla oseriösa quizes, förstör bara :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 För alla snusk quizes eller oseriösa quizes borde man få en varning rakt upp o ner! Fuska.se är ingen snusk sida!!Det är en trevlig fusk sida, där man kan vara medlem!!Och jag stör mig på alla oseriösa quizes, förstör bara :( Måste hålla med, finns grymmt mycket "Olämpliga" quizes. Dessa personer borde varnas. Men tycker också att "Oseriösa" är helt OK om dem skulle vara avdelade från de andra på något vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Om jag ska kommentera så skriver jag i GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.