Eldir Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Allt börja igår när jag skulle lira Nhl 07, så när jag starta 360 så fastna det mitt i nhl filmen i början :S och sedan så restarta jag då börja det bli rött där i ringen som det ska vara grönt :S och jag har kollat alla kaplar o allt sånt :S Måste jag lämna in den eller vad :unsure: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rivers Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Först och främst tycker jag att du ska ringa till EA. De är alltid väldigt hjälpsamma och de flesta problem brukar lösa sig. Om det skulle visa sig att det är ditt NHL07 spel som krånglar, bör du nog byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 du har förmodligen fått "the ring of death". Det är väldigt många som råkat ut för samma problem som du. Det är bara att du kontaktar microsoft och lämnar in den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 27 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 (redigerat) okej.. men det är inte bara nhl utan även mina andra spel :( Redigerat 27 Maj 2007 av Eldir Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rivers Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Jag tror att SFrisk menar att det är 360:n det är fel på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 30 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 jag vet men jag menar det du skrev :P haha men jag har fått de o funka let the tråd die Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Vad var felet? Sladden satt inte i eller att den blev överhettad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 (redigerat) Jag har råkat ut för "The Ring of Death" men det visade sig lyckligtvis nog att sladden satt lös. Redigerat 1 Juni 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicko_94 Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Jag har råkat ut för "The Ring of Death" men det visade sig lyckligtvis nog att sladden satt lös. haha, har hänt ett par gånger :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 1 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 tror den vart överhettad för dagen efter funka de som vanligt igen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 (redigerat) Ring till supporten, så kommer dom att fixa den ;) Det har hänt mig också men xboxen fixades efter ett halvår :lol: Redigerat 2 Juni 2007 av Mosa1NaganT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Om det skulle hända, har man fortfarande kvar all sin GS och sina Achievements efter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.